PRAVILNIK




1. Člen - Organizator

JAKEC
 je izziv v orientaciji in skavtskem znanju. Organizira ga steg Logatec 1.
  • Upoštevanje organizatorjev
  • Organizatorji in osebe, ki so pomoč pri organizaciji projekta nosijo posebno izkaznico in so dolžni pomagati v primeru vprašanj, težav...
  • Organizator je dolžen priskrbeti hrano za sobotno večerjo (pozno kosilo) in nedeljski zajtrk
  • Organizator si pridržuje pravico do sprememb in je dolžen obvestiti vse ekipe o spremembah
  • V primeru nespoštovanja pravil (član, ekipa, steg) je organizator je upravičen do diskvalifikacije ekipe (stega), in ga lahko pošlje domov ob kateri koli uri
  • Organizator ni dolžan izročiti nagrade ekipi, ki bi neopravičeno odšla oz. je med podelitvijo nagrad ne bi bilo zraven

2. Člen - Kategorije
  • Ekipe prijavljene na Jakca se delijo v 4 (štiri) različne skupine. Ekipe so lahko mešane po spolih in štejejo 5 (pet) članov. 
  • IV - mlajša (od 10 let in do 15 let) - dnevni izziv Na Jakcu morajo imeti ekipe IV  NUJNO s seboj voditelja, ki jih na začetku tudi prijavi in je čez celoten Jakec z njimi ter prevzema odgovornost zanje (ni dovoljeno, da jih voditelj samo pripelje, prijavi ter nato odide prav tako ne sme iti na Jakčevo pot ter ekipo IV pustiti same brez nadzora). 
  • PP – Popotnice in popotniki (od 15 let naprej) – nočni izziv Na Jakcu morajo imeti ekipe PP NUJNO s seboj voditelja,  ki jih na začetku tudi prijavi in je čez celoten Jakec z njimi ter prevzema odgovornost zanje (ni dovoljeno, da jih voditelj samo pripelje, prijavi ter nato odide, voditelj gre lahko z njimi na Jakčevo pot ali s katero od drugih ekip). 
  • JAKEC – (od 15 let naprej) - člani ZBOKSS-a, PP, starejši IV - dnevno-nočni   Na Jakcu morajo imeti ekipe IV (pod kategorijo JAKEC) NUJNO s seboj voditelja, ki jih na začetku tudi prijavi in je čez celoten Jakec z njimi ter prevzema odgovornost zanje (ni dovoljeno, da jih voditelj samo pripelje, prijavi ter nato odide prav tako ne sme iti na Jakčevo pot ter ekipo IV pustiti same brez nadzora).
    Na Jakcu morajo imeti ekipe PP (pod kategorijo JAKEC) NUJNO s seboj voditelja,  ki jih na začetku tudi prijavi in je čez celoten Jakec z njimi ter prevzema odgovornost zanje (ni dovoljeno, da jih voditelj samo pripelje, prijavi ter nato odide, voditelj gre lahko z njimi na Jakčevo pot ali s katero od drugih ekip). 
  • JAKEC²  - tekmovanje (od 16 let naprej) - nočno tekmovanje (več v 5. členu)  Na Jakcu morajo imeti ekipe JAKEC² NUJNO s seboj voditelja,  ki jih na začetku tudi prijavi in je čez celoten Jakec z njimi ter prevzema odgovornost zanje (ni dovoljeno, da jih voditelj samo pripelje, prijavi ter nato odide, voditelj gre lahko z njimi na Jakčevo pot ali s katero od drugih ekip).

3. Člen - Udeležba na Jakcu
Jakca se lahko udeleži vsak, ki je član ZSKSS ali ZBOKSS, ima potrebno in zahtevana znanja:
  • Znanje o orientaciji (ravnanje s kompasom, branje in poznavanje zemljevida, vrisovanje, znanje topografskih znakov)
  • Znanje iz prve pomoči
  • Skavtsko znanje
  • Poznavanje skavtskih zakonov...
  • Ekipa, ki se želi udeležiti Jakca, mora imeti plačano štartnino vsaj en teden pred začetkom Jakca
  • IV in PP lahko pride le z voditeljem.
  • Udeležba na Jakcu je na lastno odgovornost.
  • Vsak udeleženec naj ima s seboj skavtsko izkaznico, osebno izkaznico  in zdravstveno izkaznico

4. Člen - Prijave in plačilo
  • Prijave so možne le preko internetne strani Jakca (http:\\jakec.skavt.net)
  • Ob uspešni prijavi (pravilno izpolnjeni vsi podatki) dobi vodja ekipe na svoj e-mail naslov test (naloge iz orientacije, topografije in vrisovanja), ki ga mora skupaj z ekipo rešiti do srede, 13.10.2010. Če ga ne reši in ne posreduje nazaj, se ekipi avtomatsko odšteje 15 točk (pri testih). Test vse uspešno prijavljene ekipe dobijo po zaključku prijav, torej v ponedeljek 11.10.2010 zjutraj!
  • Ob prijavi IV kategorije, mora voditelj obvezno potrditi, da se strinja z udeležbo ekipe in da bo tudi sam prišel v spremstvo ekipi / četi.
  • Število ekip na kategorijo je omejeno:
IV – 35 ekip
JAKEC – 15 ekip
PP – 35 ekip
JAKEC² – 15 ekip
  • Ekipa je prijavljena, ko pošlje kopijo plačane položnice, kjer je razvidno, za katero ekipo/ekipe je položnica plačana (lahko je plačano tudi preko prenakazila)
  • Številka računa, na katerega mora biti denar nakazan je SI56 0214 0001 1096 119 00 590-(sklic stega). Prijavnina znaša 60€ (12€ na člana ekipe)
  • Vračilo denarja je možno, če ekipa sporoči organizatorju svojo odsotnost do nedelje, 8.10.2010 (vračilo 40 €), do 10.10.2010 (vračilo 20€), po 10.10.2010 denarja ne vračamo. Vrnjen denar bo nakazan na sklic stega do konca oktobra 2010.

5. Člen – Proga, točke in točkovanje
  • Dolžina proge je pogojena s starostno skupino in težavnostjo terena (od 7 km in do 20 km skupne zračne razdalje med točkami)
  • Žive točke: označuje jih tristrana belo-rdeča prizma velikosti 30×30 cm z rdečim odsevnikom in šotor, ki je postavljen v radiju 10 metrov okrog prizme. Prihod na živo točko overi kontrolor. Ob prihodu na točko ekipa izvede klic. Na točki se od vijajo naloge, ki so na koncu ocenjene. Žive točke imajo različne teme, vsebujejo pa lahko skavtsko znanje (prva pomoč, pioneristika, signalizacija, ...) in jakčevo mrežo (vsaka ekipa preizkuša v točnosti merjenja azimutov in dolžin. Ekipa poizkuša priti skozi celotno nalogo brez da zgreši. V primeru, da zgreši, ne sme več opravljati naloge in nadaljuje naprej s potjo).
  • Mrtve točke: označuje jih tristrana belo-rdeča prizma velikosti 30×30 cm z rdečim odsevnikom. Prihod na mrtvo točko ekipa označi z luknjačem ali žigom, ki je pritrjen na prizmo.
  • Pred štartom vsaka ekipa piše teste iz vrisovanja in topografije
  • Ekipa na štartu in na cilju izvede svoj klic
  • Vrisovanje: vrisuje se v karto z merilom 1:25000. Vsaka ekipa dobi svojo karto in svoja navodila. V karto vrisujejo točke. Pravilno vnešena točka je, če je odmaknjena največ 2mm. Vsaka ekipa potrebuje orodje za vrisovanje (svinčnik, kotomer, šestilo, merilo,...), ki ga mora prinesti s seboj.
  • Topografija: vsaka ekipa dobi test iz topografije - prepoznavanje pojmov in topografskih znakov.

5. Člen a – Proga, točke in točkovanje IV
  • Proga je razdeljena na 4 živih in 3 mrtve točke
  • Točkovanje:
Vrisovanje - 150 točk
Topografija - 150 točk
Žive točke – 200*5 = 1000 točk
Mrtve točke – 200*3 = 600 točk
Program – 200 točk
Čas
1 minuta = 2 (do 7 ur skupni čas)
1 minuta = 2,5 (skupni čas več kot 7 ur)
Čas se odšteva od skupnega števila točk
Skupaj točk – 2100 točk

5. Člen b - Proga, točke in točkovanje PP
  • Proga je razdeljena na 4 živih in 5 mrtvih točk
  • Točkovanje:
Vrisovanje – 150 točk
Topografija – 150 točk
Žive točke – 200*5 = 1000 točk
Mrtve točke – 200*5 = 1000 točk
Program – 200 točk
Čas
1 minuta = 2 (do 7 ur skupni čas)
1 minuta = 2,5 (skupni čas več kot 7 ur)
Čas se odšteva od skupnega števila točk
Skupaj točk – 2500 točk

5. Člen c - Proga, točke in točkovanje JAKEC
  • Proga je razdeljena na 4 živih in 4 mrtve točke
  • Točkovanje:
Vrisovanje – 150 točk
Topografija – 150 točk
Žive točke – 200*5 = 1000 točk
Mrtve točke – 200*4 = 800 točk
Program – 200 točk
Čas
1 minuta = 2 (do 7 ur skupni čas)
1 minuta = 2,5 (skupni čas več kot 7 ur)
Čas se odšteva od skupnega števila točk
Skupaj točk – 2300 točk

5. Člen č - Proga, točke in točkovanje JAKEC²
  • Proga lahko vsebuje 4 živih in 7 mrtvih točk
  • JAKEC² ima lahko štart drugje (izve na samem prireditvenem prostoru), za prevoz do štarta poskrbi organizator.
  • Testi vrisovanja se vršijo na sami progi (med potjo) ali pred štarti (pove organizator).
  • Karta s potjo ima vrisane le 4 vmesne točke (štart, cilj in 2 vmesni točki) lahko pa tudi več (odloči organizator). Ekipe ostale točke vrišejo same. Na točkah lahko dobijo informacijo za naslednjo točko, ki jo morajo najti.
  • Točkovanje:
Vrisovanje – 150 točk
Topografija – 150 točk
Žive točke – 200*5 = 1000 točk
Mrtve točke – 200*6 = 1200 točk
Program – 200 točk
Čas
1 minuta = 2 (do 8 ur skupni čas)
1 minuta = 2,5 (skupni čas več kot 8 ur)
Čas se odšteva od skupnega števila točk
Skupaj točk – 2700 točk


6. Člen – Program
  • Program poteka po v naprej določenem dnevnem redu. (več v Program)
  • Program je narejen za vsako kategorijo in je obvezen
  • Če ekipa ne sodeluje v programu je diskvalificirana

6. Člen a – Program IV
Če ekipa ne sodeluje v programu je diskvalificirana

6. Člen b – Program PP
Če ekipa ne sodeluje v programu je diskvalificirana

6. Člen c – Program JAKEC
Če ekipa ne sodeluje v programu je diskvalificirana

6. Člen č – Program JAKEC²
Če ekipa ne sodeluje v programu je diskvalificirana


7. Člen - Diskvalifikacija
  • Ekipa je diskvalificirana, če uporablja prevozno sredstvo, če se ne ravna po skavtskih zakonih, če uporablja GPS.
  • Ekipa je diskvalificirana in nemudoma poslana domov (pri IV za to poskrbi voditelj, pri PP in ostalih pa se obvesti njihovega voditelja), če se člani ekipe ne držijo hišnega reda in pravil organizatorja.


8. Člen - Našitek
  • Do našitka so upravičeni udeleženci, pomočniki pri izvedbi Jakca, sponzorji in organizatorji. V primeru želje po dodatnem našitku, se lahko sporoči organizatorju, ki vam ga bo prisrkrbel po ceni 1 €.
  • Do našitka so upravičeni tudi vsi gostje in mediji (če želijo).
  • Na našitku je simbol Jakca (pajek s šestimi nogami) in se ga lahko uporablja v namene izziva.

9. Člen - Hišni red
  • V prostoru, kjer se spi je tišina med 22.00 in 7.00
  • Zunaj prostorov se upošteva javni red in mir - tišina je med 22.00 in 6.00
  • Uživanje alkohola, prepovedanih substanc in kajenje je na prireditvenih prostorih strogo prepovedano.
  • Upoštevati je potrebno navodila redarjev in organizatorjev.
  • Hrana in pijača je dovoljena le zunaj. V notranjih prostorih to ni dovoljeno.
  • S čevlji se lahko hodi le do prostora, ki je namenjen preobuvanju. Drugje je možna hoja le v copatih.
  • Na prireditvenem prostoru in na progi je obvezno je nositi rutko in identifikacijsko kartico.
  • Ob neupoštevanju pravil in navodil organizatorja in redarjev ter hišnega reda je lahko ekipa diskvalificirana in poslana domov.